سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]
علمی- تخصصی- عمومی- سرگرمی و ...

قطبی افزود: کدام تیمی را در دنیا سراغ دارید که پس از کاهش شش امتیاز هم‌چنان شانس قهرمانی داشته باشد، پرسپولیس این را می‌خواهد و ما به هدف‌مان هم می‌رسیم مهم این است که بدانیم کارمان تمام نشده و سه بازی دیگر داریم، برق و صبا از بهترین‌ تیم‌های ایران هستند و سپاهان هم نشان داده که یکی از بهترین‌های تیم‌های آسیاست.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: تا آخرین نفس برای قولی که به هوادران برای قهرمانی داده‌ام می‌جنگیم.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی در جمع خبرنگاران درباره بازی با سایپا گفت: بهترین بازیکن ما هواداران بودند. من در تمام دنیا تجربه‌های مختلفی داشته‌ام ولی هواداران ما در این دیدار فوق‌العاده بودند. به دایی هم به خاطر تیمش تبریک می‌گویم آن‌ها در چند روز اخیر سه بازی انجام دادند با این حال در نیمه‌ی اول سایپا بازی را بیشتر کنترل کرد اما، در نیمه‌ی دوم انرژی بیشتری گذاشتیم و وقتی "ماته" به زمین آمد عمق حریف را هدف قرار دادیم.

وی افزود: در 20 دقیقه آخر، فشار بیشتری آوردیم از نتیجه بازی راضی‌ام، تمام تلاش ما این است که برای قهرمانی بجنگیم و بازیکنان ما یک هفته خوب تمرین کردند.

قطبی ادامه داد: نیمه‌ی دوم نیمه‌ای بود که همه چیز در آن وجود داشت. هواداران هیجان زیادی را دیدند و از این شیوه بازی لذت بردند؛ چرا نباید آن‌ها به ورزشگاه بیایند؟، فوتبال ایران می‌تواند بهتر از این هم باشد و با بازی پرسپولیس مطمئنا هواداران بیشتری هم به ورزشگاه خواهد آمد. امیدوارم که استقلال در جام حذفی موفق شود و ما با استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برویم چرا که قطعا در آینده از حمایت هواداران سود خواهیم برد و خوب بودن این دو تیم به نفع تیم ملی خواهد بود.

قطبی افزود: کدام تیمی را در دنیا سراغ دارید که پس از کاهش شش امتیاز هم‌چنان شانس قهرمانی داشته باشد، پرسپولیس این را می‌خواهد و ما به هدف‌مان هم می‌رسیم مهم این است که بدانیم کارمان تمام نشده و سه بازی دیگر داریم، برق و صبا از بهترین‌ تیم‌های ایران هستند و سپاهان هم نشان داده که یکی از بهترین‌های تیم‌های آسیاست.

وی درباره‌ی محرومیت یک جلسه‌ای "نیکبخت واحدی" گفت: برای من همیشه پرسپولیس در اولویت است. شک نکنید که من همیشه از بهترین‌ها استفاده می‌کنم اما، بازیکنی برای من در اولویت است که وظیفه‌شناس باشد و اخلاق حرفه‌ای‌اش را نشان دهد. پیروزی در زمین بازی مهم است و مهم‌تر از آن شخصیت فوتبالی است ما اول انسانیم و بعد فوتبالیست باید این را بدانیم که میلیون‌ها جوان حرکات ما را می‌بیینند معتقدم که کاری که انجام شد درست بود، تیمی که قهرمان است باید از همه لحاظ قهرمان باشد.

وی درباره پیروزی پرسپولیس در این بازی گفت: نتیجه بازی بین‌المللی بود و شیر ما در نیمه دوم هم تشنه بود و هم گرسنه.

قطبی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در پرسپولیس می‌مانید یا خیر؟، گفت: در این باره هنوز تصمیم نگرفته‌ام. باید مدیران باشگاه و من به همراه خانواده‌ام دراین باره فکر کنیم . با این حال مهم‌ترین چیز در حال حاضر رسیدن به قولی است که به هواداران دادیم و تا آخرین نفس برای رسیدن به این قول که همان قهرمانی است تلاش می‌کنیم.

علی دایی: داور به پرسپولیس لطف داشت
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس گفت: تیم من برنده‌ی این بازی بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

علی دایی با انتقاد شدید از عملکرد "محسن ترکی" داور این دیدار گفت: درست است که برد و باخت این بازی برای من مهم نبود،‌ ولی ما برای برد به زمین آمده بودیم و بسیار بهتر از پرسپولیس بودیم اما وقتی داور بازی مدافع پرسپولیس را اخراج نکرد باعث شد که ما نتوانیم به هدف‌مان برسیم.

وی افزود: موقعیت‌های ما به مراتب بیشتر از پرسپولیس بود و بازیکنان سایپا معقولانه بازی کردند،‌ اما این داور بود که به پرسپولیس لطف داشت. از شما می‌خواهم که فقط آن صحنه که به نظر من یک مدافع پرسپولیس باید اخراج می‌شد را ببینید، از ابتدای بازی داور سوت‌های زیادی به نفع پرسپولیس زد، کمیته‌ی داوران عملکرد داور را از ابتدای بازی آنالیز کند، داور خطاهای زیادی را به سود پرسپولیس گرفت و شاهکار داور جایی بود که بازیکن پرسپولیس را اخراج نکرد. معتقدم هر کسی دیگری جای ترکی بود در آن صحنه بازیکن خطاکار را اخراج می‌کرد.

دایی ادامه داد: این بازی برای من اهمیتی نداشت اما برای تیم‌های دیگر حساس بود. نباید اجازه بدهیم که حق تیم‌ها ضایع شود، مگر می‌شود داور صحنه‌یی به آن واضحی را خطا نگیرد و بعد مجبور شود هنگام کرنر پرسپولیس بیاید و از من عذرخواهی کند، مشخص است که من در آن صحنه عصبانی می‌شوم. به نظر شما من باید در آن صحنه برای ترکی دست می‌زدم، من از ته‌ی دل پرسپولیسی‌ام اما این دلیل نمی‌شود که به خاطر پرسپولیس بخواهم حق تیم دیگری را ضایع کنم تا پرسپولیس قهرمان شود.

وی افزود: از دقیقه یک تیم من مردانه بازی کرد و اگر ما کمی خوش‌شانس بودیم و داور هم با ما مهربان بود می‌توانستیم پیروز شویم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم، تیم من پیروز شد و گلی که دریافت کردیم تنها بر روی یک اشتباه بچه‌گانه بود، در این فصل از این جور گل‌ها زیاد خوردیم.

خبرنگاری پرسید خیلی‌ها معتقدند که تیم شما ضد فوتبال بازی کرد که دایی گفت: وقتی دروازه‌بان را می‌زنند باید او بر روی زمین بیافتد، خیر ما ضد فوتبال بازی نکردیم و هیچ موقع تیم‌های من چنین شیوه‌ای را در پیش نمی‌گیرند، ما مردانه بازی کردیم و همه از بازی ما لذت بردند.

وی درباره بازی پرسپولیس گفت: آن‌ها به غیر از گلی که به ثمر رسانند و موقعیتی که "باقری" به دست آورد موقعیت دیگری نداشتند اما در عوض ما موقعیت‌های خوبی را بر روی شوت‌های انصاری‌فرد و شریفی‌نسب به دست آوردیم و در یک ضدحمله هم اگر صادقی از خودگذشتگی نشان می‌داد می‌توانستیم موقعیت خوبی را به دست بیاوریم.

دایی در ادامه با انتقاد دوباره خبرنگاران در مورد بازی تدافعی سایپا مواجه شد که گفت: فوتبال همین است، مگر می‌شود که اجازه بدهم تیم‌ام باز بازی کند تا پرسپولیس گل بزند. در همه جای دنیا تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و ما چنین شیوه‌ای را در پیش گرفتیم.

دایی درباره اشتباه نیکمت سایپا برای به میدان فرستادن "آدریانو آلوز" گفت: متاسفانه کادر فنی در آن صحنه اشتباه کرد، من قبلا به نفرات روی نیمکت گفته بودم که اگر بر روی اشتباهی، تعویضی را انجام دادیم به ما این مساله را تذکر بدهند اما در آن صحنه کل اعضای روی نیمکت حواسشان معطوف به بازی بوده است و آلوز به زمین رفت و تنها پایش را درون زمین گذاشت اما او را از زمین بیرون آوردیم و 10 نفره بازی کردیم. 10 نفره هم سرتر از پرسپولیس بودیم.

وی افزود: متاسفانه در صحنه‌ای که داور مدافع پرسپولیس را اخراج نکرد همکار من منصور رشیدی دچار ایست قلبی شد و هم‌اکنون او را برای مداوا به بیمارستان بردند.

دایی افزود: پرسپولیسی، استقلالی و سایپایی دیدند که ترکی چگونه داوری کرد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که شما پیش‌بینی کرده بودید که سپاهان قهرمان لیگ می‌شود آیا همچنان بر روی نظر خود هستید گفت: با این اتفاقاتی که در بازی امروز افتاد حرفم را پس می‌گیرم، وقتی سایپا نمی‌تواند نتیجه بازی را عوض کند و از بیرون نتیجه بازی را ثبت می‌کنند، من هم نمی‌توانم در مورد مدعی قهرمانی صحبت کنم.

وی در پایان گفت:‌ نمی‌توانم بگویم که چه تیمی قهرمان می‌شود اما به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم چرا که آن‌ها همیشه حامی تیم‌شان بودند.


مسعود ::: یکشنبه 87/2/15::: ساعت 10:58 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :9068

>> درباره خودم <<
علمی- تخصصی- عمومی- سرگرمی و ...
مسعود
دانلود نرم افزارهای رایگان جدید موبایل وکامپیوتر کسب درامد اینترنتی 100% عملی

>> پیوندهای روزانه <<

>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
علمی- تخصصی- عمومی- سرگرمی و ...

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
Medical Billing Software
Medical Billing Software